Jak nakupovat

Dodací lhůty:

- zboží označené "skladem" expedujeme následující pracovní den po obdržení objednávky. V případě, že není k dispozici aktuálně Vámi požadované množství, nebo se zboží vyprodalo v předchozích objednávkách a ještě nedošlo k aktualizaci skladových zásob, může být dodací lhůta prodloužena. V tomto případě Vás informujeme.

- zboží, které není označeno "skladem" expedujeme do max. pěti pracovních dnů.

Co může zásilku pozdržet:

- platba předem převodem na účet. V tomto případě čekáme, až se Vaše platba připíše na náš účet což může trvat až tři pracovní dny

- uložení zboží na výdejních místech TopDrink.eu. Vlastní pobočky zásobujeme 1x týdně, počítejte tedy s delší dobou doručení, pokud není zboží skladem přímo na výdejním místě. V případě, že na vyzvednutí spěcháte, informujte se prosím telefonicky, e-mailem, nebo na chatu.

- odeslání zboží přes uloženku nebo zásilkovnu. Uloženky a zásilkovny zavážíme 3x týdně. Je také potřeba počítat s další prodlevou, než si pobočky přepraví zboží mezi sebou.

- odeslání zboží do zahraničí, které prodlužuje dobu doručení oproti ČR zhruba o dva pracovní dny a to u všech typů přeprav.

 

Platby:

- Platby platební kartou, nebo zrychleným převodem zajišťuje společnost Gopay přímo na serverech bank. Platby tedy probíhají na zabezpečených serverech přímo u Vaší banky, jsou tedy maximálně bezpečné (viz. podmínky jednotlivých bank).

- Platby kartou vydanou v zahraničí (kromě Slovenska) nejsou z bezpečnostních důvodů povoleny!

 

Původ zboží:

- veškeré alkoholické nápoje prodávané prostřednictvím TopDrink.eu jsou bezpečné. Zboží nakupujeme pouze u prověřených dodavatelů a dovozců se kterými dlouhodobě spolupracujeme. Zakadatelé společnost LEONN promotion sro obchodují s nápoji od roku 1993, trh tak znají dokonale.

- na vyžádání je možno doložit původ zboží dle platných zákonů

- upozorňujeme, že alkoholické nápoje nad 20% obsahu alkoholu, zakoupené prostřednictvím domény TopDrink.eu, neslouží k dalšímu prodeji.

 

Reklamace:

- poškozenou zásilku od přepravce nepřebírejte! Vyhnete se tak zbytečnému reklamačnímu řízení s dopravcem. V tomto případě nás prosím kontaktujte, nejlépe přes e-mail, zařídíme vše potřebné a Vám zašleme zásilku novou.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.