Red Bull

Jak to všechno začalo...

Dietrich Mateschitz založil společnost Red Bull v polovině osmdesátých let inspirován účinnými nápoji z Dálného východu. Sestavil recept Red Bull Energy Drinku a vyvinul unikátní marketingové pojetí Red Bullu. 1. dubna 1987 byl prodán první Red Bull Energy Drink na svém domácím trhu v Rakousku. Nejenže to bylo vypuštění úplně nového produktu, reálně se jednalo také o zrod zcela nové produktové kategorie. Dnes je Red Bull k dostání ve více než 165 zemích a již bylo zkonzumováno více než 35 miliard plechovek.

V roce 2012 se prodalo 5,2 miliardy plechovek.

Vrcholy roku 2012 pro Red Bull byly v prvé řadě výhry jak šampionátu konstruktérů, tak jezdců ve Formuli 1 - čož se stalo již třetím rokem v řadě - stejně tak jako velmi úspěšná mise Red Bull Stratos.

Firemní růst

V roce 2012 jsme po celém světě prodali 5,226 miilard plechovek Red Bullu, což představuje nárůst o 12,8 % oproti roku 2011. Vzhledem k vyšším cenám, jakožto i ke kolísání měn, se obrat společnosti zvýšil o 15,9 % z 4,253 miliard EUR na 4,930 miliard EUR. Z hlediska tržeb, příjmů, produktivity a provozního zisku, jsou zaznamenaná čísla nejlepšími v dosavadní historii firmy. Tato skvělá čísla lze připsat na vrub vynikajícím prodejům v Jižní Africe (+52 %), Japonsku (+51 %), Saúdské Arábii (+38 %), Francii (+21 %), USA (+17 %) a Německu (+14 %), dále efektivnímu řízení nákladů a pokračujícím investicím do značky.

Ve 165 zemích po celém světě

Co se týče další expanze, Red Bull se zaměřuje na klíčové trhy západní Evropy a USA a na rostoucí trhy v Brazílii, Japonsku, Indii a Jižní Koreji, přičemž se také soustředí na celosvětové uvedení Red Bull Editions. Růst a investice budou - jak je u Red Bullu zvykem - nadále financovány z provozní cash flow.

Žádné produkty od výrobce Red Bull nebyly nalezeny....

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.