Gosling's Papa Seal Single Barrel 41,5% 0,7 l (karton)

Kód: RU99418
3 580 Kč 2 959 Kč bez DPH 5 114 Kč / 1 l
Vyprodáno

Ultra prémiový rum Papa Seal byl vyroben ze směsi rumů se stářím od 10 do 21 let. Výsledný rum zrál v Bermudách po dobu 2 let v sudech z amerického bílého dubu – proto označení Single Barrel. Jedná se o limitovanou edici kdy bylo celkově vyrobeno 2500 lahví z 12ti sudů. Překvapivě měkký s elegantním závěrem, který nese tóny koření, kůže, banánů, karamelu a melasy. Je tak rafinovaný, že Gosling’s vybízí, aby jste si jej vychutnali čistý nebo nad jedinou kostkou ledu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ultra prémiový rum Papa Seal byl vyroben ze směsi rumů se stářím od 10 do 21 let. Výsledný rum zrál v Bermudách po dobu 2 let v sudech z amerického bílého dubu – proto označení Single Barrel. Jedná se o limitovanou edici kdy bylo celkově vyrobeno 2500 lahví z 12ti sudů. Překvapivě měkký s elegantním závěrem, který nese tóny koření, kůže, banánů, karamelu a melasy. Je tak rafinovaný, že Gosling’s vybízí, aby jste si jej vychutnali čistý nebo nad jedinou kostkou ledu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Alkoholické nápoje
Rumy podle typu balení: Dárkové balení
Rumy podle Země: Bermudy

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

1806

Na jaře roku 1806 se James Gosling, nejstarší syn Williama Goslinga, obchodníka s vínem a lihovinami, vydal z Gravesendu v anglickém Kentu na lodi Mercury se zbožím v hodnotě 10 000 liber šterlinků směřujícím do Ameriky. Po devadesáti jedna zoufalých dnech na zklidněných mořích jim došla charta a nalodili se v nejbližším přístavu St. George's na Bermudách. A zbytek, jak se říká, je historie. Lahodná, hluboká, temná historie.
 
 

1824

James a jeho bratr Ambrose si pronajali obchod na Front Street v novém hlavním městě Hamiltonu za 25 liber ročně. Goslingovi měli na tomto místě prodejnu 127 let.
 
 

1857

Firma, známá jako Gosling and Son, byla přejmenována na Gosling Brothers. O tři roky později dorazily na Bermudy první dubové sudy rumového destilátu. Po mnoha experimentech v procesu míchání byl formulován a nabídnut k prodeji výrazný černý rum určený jako Black Seal.

 

1914

Zpočátku tomu neříkali Black Seal, vlastně až do první světové války se to prodávalo ze sudu a lidé nosili v lahvích na doplnění „starého rumu“, kterému se tak říkalo kvůli jeho výrazné hladkosti.

Nakonec se černý rum prodával v lahvích šampaňského, získal zpět od British Officer's Mess a zátky byly zapečetěny černým pečetním voskem. Docela brzy lidé začali žádat o „černou pečeť“. O mnoho let později hra se slovy a obrazy dala vzniknout malému žonglérskému „Black Seal“.

 
 

1999

Rum Goslings Black Seal získal PLATINOVOU MEDAILI na mistrovství světa v lihovinách. Black Seal, který získal 96 z možných 100 bodů a byl uznán jako Best Buy, byl popsán jako „superlativní“.

Jedná se o největší mezinárodní lihoviny posuzující v Severní Americe, přičemž všechny ochutnávky sponzoruje Beverage Testing Institute, Inc. (BTI).

Porotci řekli: „Hluboké, asertivní a vysoce ochucené. Velmi voňavé s bylinnou ostrostí. V závěru je jemnost a elegance. Nejsložitější, neobvyklý duch“.

 
 
historie-1999-obr

2006

Abychom si připomněli naše dvousetleté výročí, uctili jsme místní stoleté občany reklamní kampaní s Bermuďany, kteří také dosáhli důležitého milníku: 100 let. Jako většina projektů Gosling, i tento byl rodinnou záležitostí. Nancy Gosling, prezidentka a generální ředitelka společnosti Gosling Brothers Limited, vysvětluje: „Jsme velmi hrdí na to, že jsme na Bermudách dosáhli 200 let existence rodinného podniku a je naprosto nezbytné, abychom ocenili všechny, kteří k tomu pomohli.“ Reklamy obsahují stručný životopis jednotlivce, jeho tajemství dlouhověkosti a oblíbené místo na Bermudách. Shrnuje to slovy: „Už 200 let je tento nejzvláštnější ostrov naším domovem. Chceme vám všem – mladým i starým – poděkovat za to, že jste nám to umožnili. Ano, viděli jsme zde mnoho změn, ale také jsme viděli mnoho zachování. Protože když máte něco jedinečného, něco pozoruhodného, ​​proč si s tím zahrávat? To je naše filozofie po sedm tvrdohlavých generací.“
 
 

dnes

Dnes pokračujeme ve sdílení historie, produktu a štěstí, díky kterým je náš rodinný podnik úspěšný po osm generací.