Apatyka - Meducínka, Šláftruňk, Životabudič 3x0,5l Dárkové balení Kitl

Kód: SI591
545 Kč 450 Kč bez DPH 363 Kč / 1 l
Skladem

Životabudič, Meducínka a Rudý Šláftruňk (vše 500 ml) v papírové krabičce z hnědé lepenky. Je vystlána dřevitou vlnou, zabalená v průhledné folii a ozdobená lýkem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kitl Meducínka je medicinální sirup vhodný k užívání v období chřipek a nachlazení. Složky, které obsahuje, pomáhají posilovat přirozenou obranyschopnost organismu. Meducínku lze užívat jak v období nemoci, tak preventivně, aby se nemoci předešlo.

Kitl Šláftruňk patří mezi dnes již téměř zapomenutá medicinální vína, která v minulosti lidé s oblibou užívali nejenom před spaním. Vyznačuje se typickou chutí, má zklidňující a uvolňující účinky. Hodí se jako příjemná tečka k zakončení náročného dne a doporučujeme ho proto užívat nejlépe před spaním. Kitl Šláftruňk je registrován jako doplněk stravy. 

Kitl Životabudič a Životabudič pro muže jsou sirupy na povzbuzení. Vyrábí se ze zahuštěné hroznové šťávy a pěti léčivých bylinek s povzbuzujícími účinky. Liší se použitými hrozny - Kitl Životabudič obsahuje šťávu z bílých hroznů a Kitl Životabudič pro muže obsahuje šťávu z červených hroznů. Varianta pro muže má navíc dvojnásobnou dávku kotvičníku zemního, který působí na prokrvení organismu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dárkové balení - tipy na dárky
Parametry dle způsobu užití (zdraví): dýchací systém
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
K Avatar autora | 27.10.2017
+ hezké balení
+ nízká cena oproti konkurenci

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Historie firmy Kitl se začala psát v roce 2005. Tehdy se nápad pomalu začal rodit v hlavě tvůrce myšlenky Jana Vokurky. Tehdy třicátník byl úspěšným Brand manažerem ve velké společnosti, ale ač měl našlápnuto k výborné kariéře, cítil, že to není ono. Stále přemýšlel o podnikání. Věděl, že když to nevyzkouší teď, neudělá to už nikdy.

V témže roce jel spolu se svou přítelkyní, dnes již manželkou, do Indonésie. Už tam hledal nápady, inspiraci. Obcházel tržiště, stánky, uličky a hledal. Inspirace se ale stále neobjevovala. Byla to nakonec jeho partnerka, která mu vnukla myšlenku vyrábět nápoje z bylinek a navíc podle regionálních receptur. Nejprve nápad zavrhl, ale postupně o něj začal více uvažovat a už po cestě z Indonésie věděl, kam se jeho podnikatelská dráha bude ubírat.

K první vyrobené dobrotě v lahvi však trvala ještě dva a půl roku dlouhá cesta. Nejprve si našel Jan Vokurka ke svému podnikání parťáky. S nápadem vyrazil za svými bývalými šéfy ze společnosti Soare sekt, Jindřichem Sobotou a Romanem Žďárským. S plánem a svou vizí je seznámil a především je jeho nápad zaujal. Právě totiž hledali, kam se dál v podnikání vrhnout, a tak přišel návrh Jana Vokurky ve správný okamžik. Protože měli všichni tři zkušenosti především s víny, rozhodli se pro výrobu bylinného vína s uklidňujícími účinky. Jenže, jak udělat, aby nebylo jen takové obyčejné? Tu se opět osvědčil nápad Vokurkovi partnerky, atak začala fáze procházení různých receptů, diskuze a teprve pak padlo rozhodnutí. Medicinální nápoje, to je to pravé!

Poctivě a ručně

První byl Kitl Šláftruňk . Hned první víkend se na jedné farmě prodalo sto lahví. Dobré znamení!
Zpočátku se vyrábělo ve skromných podmínkách, v jedné místnosti v centru Jablonce nad Nisou, kde pracovala jedna brigádnice. Postupně se rozrůstal provoz i počet produktů. Sortiment dnes kromě červeného a bílého Šláftruňku tvoří, povzbuzující Životabudič bez alkoholu, Meducínka medicinální sirup, Šumavské bylinné , Kitl Medovina a Zámečnická mast. Paletu nápojů doplňují Syroby – zázvorový, bezový, mátový, grepový, višňový a malinový . Vyráběné jsou z BIO surovin, zázvor se přiváží z Indonézie a černý bez si firma dokonce pěstuje ve vlastním sadu.

Chceme být efektivní a tak nám při výrobě pomáhá řada strojů. Přesto stále sázíme na ruční výrobu. Rukama našich zaměstnanců projde každý náš výrobek. Ručně vázané jsou třeba látkové čtverečky na uzávěrech lahví se Životabudičem. Velký důraz klademe i na obaly. Snažíme se, aby byly pěkné a poučné a každý majitel výrobku se i něco zajímavého dozvěděl. Osobní péče vtiskává našim výrobků jedineční charakter.