Jak nakupovat

 

 Dodací lhůty
  • Zboží označené "skladem" expedujeme následující pracovní den po obdržení objednávky. V případě, že není k dispozici aktuálně Vámi požadované množství, nebo se zboží vyprodalo v předchozích objednávkách a ještě nedošlo k aktualizaci skladových zásob, může být dodací lhůta prodloužena. V tomto případě Vás informujeme.
  • Zboží, které není označeno "skladem" expedujeme do max. pěti pracovních dnů.

 

 

 Co může zásilku pozdržet
  • Platba předem převodem na účet. V tomto případě čekáme, až se Vaše platba připíše na náš účet což může trvat až tři pracovní dny
  • Uložení zboží na výdejních místech GastroKlub.cz. Vlastní pobočky zásobujeme 1x týdně, počítejte tedy s delší dobou doručení, pokud není zboží skladem přímo na výdejním místě. V případě, že na vyzvednutí spěcháte, informujte se prosím telefonicky, e-mailem, nebo na chatu.
  • Odeslání zboží přes uloženku nebo zásilkovnu. Uloženky a zásilkovny zavážíme 3x týdně. Je také potřeba počítat s další prodlevou, než si pobočky přepraví zboží mezi sebou.
  • Odeslání zboží do zahraničí, které prodlužuje dobu doručení oproti ČR zhruba o dva pracovní dny a to u všech typů přeprav.

 

 

 Platby
  • Platby platební kartou, nebo zrychleným převodem zajišťuje společnost Gopay přímo na serverech bank. Platby tedy probíhají na zabezpečených serverech přímo u Vaší banky, jsou tedy maximálně bezpečné (viz. podmínky jednotlivých bank).
  • Platby kartou vydanou v zahraničí (kromě Slovenska) nejsou z bezpečnostních důvodů povoleny!

 

 Původ zboží
  • Veškeré alkoholické nápoje prodávané prostřednictvím GastroKlub.cz jsou bezpečné. Zboží nakupujeme pouze u prověřených dodavatelů a dovozců se kterými dlouhodobě spolupracujeme. Zakadatelé společnost LEONN promotion sro obchodují s nápoji od roku 1993, trh tak znají dokonale.
  • Na vyžádání je možno doložit původ zboží dle platných zákonů
  • Upozorňujeme, že alkoholické nápoje nad 20% obsahu alkoholu, zakoupené prostřednictvím domény GastroKlub.cz, neslouží k dalšímu prodeji.

 

 Reklamace
  • Poškozenou zásilku od přepravce nepřebírejte! Vyhnete se tak zbytečnému reklamačnímu řízení s dopravcem. V tomto případě nás prosím kontaktujte, nejlépe přes e-mail, zařídíme vše potřebné a Vám zašleme zásilku novou.

 

 Prodejna Vsetín
  • Upozorňujeme zákazníky, že ceny na prodejně a e-shopu nejsou totožné a mohou se lišit!

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více zde