Gosling's Black Seal 40% 0,7 l

 
 

Tmavý rum z fermentované melasy. Je míchán z několika druhů a ročníků různých rumů

Dostupnost Skladem
Měrná cena 819 Kč / 1 l
Cena 474 Kč bez DPH
573 Kč    
Kód produktu RU323
Značka Gosling's
Webová stránka značky goslingsrum.com/
Kategorie Alkoholické nápoje
 

Black Seal Rum 0,7 l Goslings. Tmavý rum z fermentované melasy. Je míchán z několika druhů a ročníků různých rumů. Má bohatou chuť. Zrál v sudech po whisky a bourbonu. 

Gosling´s je sympatický bermudský produkt, s nepřehlédnutelným tuleněm ve znaku i názvu. Rodinný podnik s tradicí od počátků 19.století. Je jedním ze symbolů bermudské produkce, v posledních letech zaznamenává strmý nárůst zájmu.

Gosling´s Black Seal je tmavý rum, destilovaný z melasy a míchaný z několika druhů ročníkových rumů. Zraje v sudech po whisky a bourbonu. Jako většina tmavých rumů má bohatou plnou chuť, příjemě nasládlou po vanilce a karamelu. Součást oficiálního bermudského národního míchaného drinku i oficiální partner prestižních jachtařských závodů.

Rumy podle Země Bermudy

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Přidat hodnocení
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
MB Avatar autora | 11.5.2021
Dark & Stormy bez něj není Dark & Stormy. Skvěle se hodí i do dalších koktejlů.

1806

Na jaře roku 1806 se James Gosling, nejstarší syn Williama Goslinga, obchodníka s vínem a lihovinami, vydal z Gravesendu v anglickém Kentu na lodi Mercury se zbožím v hodnotě 10 000 liber šterlinků směřujícím do Ameriky. Po devadesáti jedna zoufalých dnech na zklidněných mořích jim došla charta a nalodili se v nejbližším přístavu St. George's na Bermudách. A zbytek, jak se říká, je historie. Lahodná, hluboká, temná historie.
 
 

1824

James a jeho bratr Ambrose si pronajali obchod na Front Street v novém hlavním městě Hamiltonu za 25 liber ročně. Goslingovi měli na tomto místě prodejnu 127 let.
 
 

1857

Firma, známá jako Gosling and Son, byla přejmenována na Gosling Brothers. O tři roky později dorazily na Bermudy první dubové sudy rumového destilátu. Po mnoha experimentech v procesu míchání byl formulován a nabídnut k prodeji výrazný černý rum určený jako Black Seal.

 

1914

Zpočátku tomu neříkali Black Seal, vlastně až do první světové války se to prodávalo ze sudu a lidé nosili v lahvích na doplnění „starého rumu“, kterému se tak říkalo kvůli jeho výrazné hladkosti.

Nakonec se černý rum prodával v lahvích šampaňského, získal zpět od British Officer's Mess a zátky byly zapečetěny černým pečetním voskem. Docela brzy lidé začali žádat o „černou pečeť“. O mnoho let později hra se slovy a obrazy dala vzniknout malému žonglérskému „Black Seal“.

 
 

1999

Rum Goslings Black Seal získal PLATINOVOU MEDAILI na mistrovství světa v lihovinách. Black Seal, který získal 96 z možných 100 bodů a byl uznán jako Best Buy, byl popsán jako „superlativní“.

Jedná se o největší mezinárodní lihoviny posuzující v Severní Americe, přičemž všechny ochutnávky sponzoruje Beverage Testing Institute, Inc. (BTI).

Porotci řekli: „Hluboké, asertivní a vysoce ochucené. Velmi voňavé s bylinnou ostrostí. V závěru je jemnost a elegance. Nejsložitější, neobvyklý duch“.

 
 
historie-1999-obr

2006

Abychom si připomněli naše dvousetleté výročí, uctili jsme místní stoleté občany reklamní kampaní s Bermuďany, kteří také dosáhli důležitého milníku: 100 let. Jako většina projektů Gosling, i tento byl rodinnou záležitostí. Nancy Gosling, prezidentka a generální ředitelka společnosti Gosling Brothers Limited, vysvětluje: „Jsme velmi hrdí na to, že jsme na Bermudách dosáhli 200 let existence rodinného podniku a je naprosto nezbytné, abychom ocenili všechny, kteří k tomu pomohli.“ Reklamy obsahují stručný životopis jednotlivce, jeho tajemství dlouhověkosti a oblíbené místo na Bermudách. Shrnuje to slovy: „Už 200 let je tento nejzvláštnější ostrov naším domovem. Chceme vám všem – mladým i starým – poděkovat za to, že jste nám to umožnili. Ano, viděli jsme zde mnoho změn, ale také jsme viděli mnoho zachování. Protože když máte něco jedinečného, něco pozoruhodného, ​​proč si s tím zahrávat? To je naše filozofie po sedm tvrdohlavých generací.“
 
 

dnes

Dnes pokračujeme ve sdílení historie, produktu a štěstí, díky kterým je náš rodinný podnik úspěšný po osm generací.