STARBUCKS

Webová stránka značky: STARBUCKS
HISTORIE STARBUCKS®

Stává se to milionkrát každý týden – zákazník dostane od baristy ve Starbucks nápoj – ale každá interakce je jedinečná.
 

Je to jen okamžik v čase – jedna ruka se jen natáhne přes pult a podá šálek do druhé natažené ruky. Ale je to propojení.

Ve společnosti Starbucks® se staráme o to, aby všechno, co děláme, bylo podřízeno právě tomuto propojení – od našeho zápalu pro co nejkvalitnější kávu přes způsob, jakým komunikujeme se zákazníky a komunitami, až po odpovědné podnikání. Od doby, kdy společnost Starbucks® začala jako jediný obchod, se snažíme, aby stav každého místa, kam jsme se dostali, a každého místa, kterého se dotýkáme, byl o něco lepší, než v jakém jsme je našli.
 

KDY BYLA ZALOŽENA SPOLEČNOST STARBUCKS®?

Když firma Starbucks® v roce 1971 zahájila provoz, tvořil naši společnost jediný obchod na historickém Pike Place Market v Seattlu. Za tímto úzkým průčelím obchodu nabízela společnost Starbucks některé z nejlepších světových čerstvě upražených zrnkových káv. Název inspirovaný románem Moby Dick vyvolával romantickou představu oceánu a mořeplavecké tradice raných obchodníků s kávou.

V roce 1981 Howard Schultz (bývalý předseda představenstva, prezident a výkonný ředitel společnosti Starbucks®) poprvé vešel do prodejny Starbucks®. Už od prvního šálku ze Sumatry to Howarda do Starbucks® táhlo a o rok později se stal zaměstnancem společnosti.

V roce 1983 cestoval Howard do Itálie, kde ho uchvátily italské kavárny a romantika kávového zážitku. Jeho vizí bylo přenést italskou kavárenskou tradici do Spojených států. Chtěl vytvořit místo pro rozhovory, místo budící pocit sounáležitosti – třetí místo mezi prací a domovem. Na krátký čas odešel ze společnosti, aby rozjel své vlastní kavárny Il Giornale. Vrátil se v srpnu 1987, kdy s pomocí místních investorů společnost Starbucks® koupil.

RYCHLÁ FAKTA

Název Starbucks® je inspirován románem Moby Dick a evokuje mořeplaveckou tradici raných obchodníků s kávou.

POSLÁNÍ SPOLEČNOSTI STARBUCKS®

Od samotného začátku chtěli ve Starbucks® být odlišnou společností. Takovou, která nejen oslavuje kávu a bohatou tradici, ale také přináší pocit propojení. Naším posláním je inspirovat a rozvíjet lidského ducha – jednoho člověka, jeden šálek a jednu čtvrť za druhou.
 

VÍCE NEŽ JEN KÁVA

Pokud říkáme, že společnost Starbucks® nakupuje a praží vysoce kvalitní zrnkové kávy, je to naprostá pravda. Jde o podstatu toho, co děláme – ale stěží to vystihuje celý příběh.

Kavárny Starbucks® se všude staly majákem pro milovníky kávy. Proč trvají na tom, že půjdou do kavárny Starbucks®? Protože vědí, že pokaždé mohou mít jistotu, že naleznou vstřícnou obsluhu, příjemnou atmosféru a vynikající šálek odborně pražené a štědře připravené kávy.

Žádné produkty značky STARBUCKS nebyly nalezeny...
Vstupem na tyto stránky prohlašuji, že je mi více jak 18 let.